Jesteśmy gotowi do współpracy
Proces tworzenia zaczynamy od rozmowy z inwestorem, poznania kontekstu przestrzeni, idei, pracy na makiecie, skończywszy na pracy przy komputerze, która jest ostatnim stadium projektowym.
Reklamy – są one wszędzie : na budynkach , przy drogach, na dachach. Krzyczą setkami haseł i kolorów. Reklamy niepytając nikogo o zdanie, znienacka, na dobre wtargnęły do miast, zagościły w nich i stały się ich nieodzowną częścią. Choć w większości szpecą krajobraz i przysłaniają wszystko, co wartościowe i niewarte zobaczenia – przywykliśmy do ich obecnośći. Rzeczą niemożliwą jest wyrzucenie reklam z miast i naszego życia (powód jest prosty: ludzie chcą być dobrze poinformowani…), możemy jednak uczynić reklamę bardziej przyjazną człowiekowi. Dom-reklama staje się „miejskim kierunkowskazem” do najbardziej charakterystycznych miejsc. Każdy z obróconych względem siebie segmentów, wskazuje określony kierunek: morze, park, starówkę itp; swoją architekturą i wyposażeniem mówiąc jednocześnie o cechach charakterystycznych wskazywanego miejsca. Segment wskazujący morze jest zbiornikiem na deszczówkę, używaną w bilboardowym gospodarstwie domowym, segment wskazujący miejski park wypełnia zieleń itp.
Autorzy:
IFA Kamil Domachowski
Zespół:
Kamil Domachowski
Maciej Busch
Proces tworzenia zaczynamy od rozmowy z inwestorem, poznania kontekstu przestrzeni, idei, pracy na makiecie, skończywszy na pracy przy komputerze, która jest ostatnim stadium projektowym.
Kasztanowa 20A , 81-515 Gdynia Zobacz lokalizację
NIP 584 280 28 95 | REGON 388503720